Vem är jag?

Jag heter Johanna och är född den 4 Juni år 1997 i Skåne. Jag älskar min familj, mina djur, musik och att fotografera. Resor tackar jag heller aldrig nej till, haha :) Blogga började göra september 2010, på en blogg som heter "JustinBieberStories" (novellblogg) och startade i början av 2011 "Livelikeitsyourlastday" med min kompis Lina som nu bloggar på Ponnyifokys.blogg.se. Men vi båda valde att gå åt varsitt håll med bloggandet och det ledde nu till att jag har strandsatt mig här ^^ Jag skriver om fotografering, mitt liv, musik och en massa andra saker, samt att jag gör bloggdesigner. Så om du är nyfiken på att kolla in vad exakt jag skriver, är du tusen gånger välkommen att läsa min blogg! Och en och annan kommentar skadar aldrig ;) Skulle göra mig jätteglad ♥

Välkommen in i mitt lilla liv. Johanna!

Kontakt: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan!

Hej och välkommen till Jojo's foto! Mitt namn är Johanna och jag föddes den 4 Juni år 1997. Här kommer du att kunna läsa om fotografering, min vardag, musik samt en massa annat kul :) Hoppas att du stannar för att läsa! Kontakt: [email protected]

Vill du beställa en design? Jag gör designbeställningen åt dig om du vill. Klicka bara HÄR! Vill du kolla in mina tidigare verk? Kolla in min portfolio!

bloglovin