Tonight, tonight! There's a party on the roof top, top of the world

En glad bild från arkivet som påminner om att sommaren är påväg...

Hej ala glada människor! :) Hur har er dag varit hittills? Själv har jag haft en bra dag. Slapp ta tåget kolack sju imorse då pappa sjutsade mig istället. Sen har dagen bara flytit på som vanligt. Matte, No, Musik, SV/SO och sedan syslöjd. Härligt!

Nu ska jag snart börja träna lite på spanskaglosor som jag har till imorgon och sen ska jag fixa en header till Lina's blogg. Får se hur det går. Annars har jag inget annat roligt att komma med just nu. Slänger upp lite fler inlägg sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan!

Hej och välkommen till Jojo's foto! Mitt namn är Johanna och jag föddes den 4 Juni år 1997. Här kommer du att kunna läsa om fotografering, min vardag, musik samt en massa annat kul :) Hoppas att du stannar för att läsa! Kontakt: [email protected]

Vill du beställa en design? Jag gör designbeställningen åt dig om du vill. Klicka bara HÄR! Vill du kolla in mina tidigare verk? Kolla in min portfolio!

bloglovin