Just because I'm loosing, doesn't mean I've lost...


Eftersom jag bestämde mig för att blogga igen, så skulle det väl inte bassa bättre än att berätta om min dag? Vet inte vad ni tycker... men men. Har haft en hyfsat bra dag idag. Ma-prov kl.08.00 på morgonen, gick väldigt bra! :) Senare NO, SV/SO, lunch och syslöjd. Har faktiskt bestämt mig för att göra om ett av mina gammla par jeans till shorts, och sedan också en mobilficka. Får se hur vidare bra det kommer gå. Och som vanligt, när jag kom hem, stod min söta lille hund innanför dörren med svansen viftandes i 100km/timmen och ville ut, hihi ^^ Så tog en runda med henne också. Och nu sitter man här, pluggar och undrar vad man ska hitta på här näst. Men får lösa det senare... :) Hörs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan!

Hej och välkommen till Jojo's foto! Mitt namn är Johanna och jag föddes den 4 Juni år 1997. Här kommer du att kunna läsa om fotografering, min vardag, musik samt en massa annat kul :) Hoppas att du stannar för att läsa! Kontakt: [email protected]

Vill du beställa en design? Jag gör designbeställningen åt dig om du vill. Klicka bara HÄR! Vill du kolla in mina tidigare verk? Kolla in min portfolio!

bloglovin