Äntligen!


Äntligen kom den med posten. Min nya ring :D Beställde den i torsdags förra veckan och så låg den i brevlådan när man kom hem. Allt blev dagen lite bättre... Köpte den på Melba.se för 99kr.

Idag har jag i alla fall gjort färdigt bloggen, som det märks. Sen var jag och handlade lite mat med pappa innan mamma kom hem och lagade middag med oss. Imorgon börjar skolan åtta, vilket betyder att jag måste ta tåget hemmifrån kl.07.05 -.- Inte kul alls! Annars har veckan varit bra hittills...

Kommentarer
Postat av: lina

Meja fin blogg jojsan, har skickat bilderna till dej som du säkert har märkt. Kram <3

2012-01-25 @ 21:54:07
URL: http://ponnyifokys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fin bloggen blev! Jag länkar till dig genast! :) <3

2012-01-26 @ 15:53:56
URL: http://whenyousmile.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan!

Hej och välkommen till Jojo's foto! Mitt namn är Johanna och jag föddes den 4 Juni år 1997. Här kommer du att kunna läsa om fotografering, min vardag, musik samt en massa annat kul :) Hoppas att du stannar för att läsa! Kontakt: [email protected]

Vill du beställa en design? Jag gör designbeställningen åt dig om du vill. Klicka bara HÄR! Vill du kolla in mina tidigare verk? Kolla in min portfolio!

bloglovin